Dette websted anvender cookies. · Hvad er cookies? Jeg accepterer

Indblik i det virkelige liv

Hos TENA bruger vi det indblik i det virkelige liv vi får ude hos vores kunder til at designe produkter og services, der opfylder behovene. Vi samarbejder med enkeltpersoner, plejere og sundhedspersonale for at levere løsninger af høj kvalitet, der gør en reel forskel.

Hvad vil det sige at indgå partnerskab med TENA?

Hør, hvad andre har at sige om deres partnerskab med os, og hvordan det ikke kun forbedrer arbejdsmiljøet, men også reducerer udgifterne og frigør tid til mere berigende pleje.

TENA casestudier

Forbedret pleje

“Vores partnerskab med TENA giver reelle fordele, som betyder bedre pleje for vores beboere.”

TENA casestudier

Fælles mål

“Et af de mest positive aspekter ved vores samarbejde med TENA er følelsen af at have samme mål.”

TENA casestudier

En positiv indflydelse

“TENA er en sand kilde til inspiration. De har sådan en positiv indstilling, der inspirerer vores personale.”

TENA casestudier

Personlig historie

Vi har et godt partnerskab med TENA, hvilket er den primære årsag til, at vores inkontinenspleje fungerer så godt. TENA besøger os regelmæssigt og giver vores personale undervisning.

Susanne Birgersson,
Afdelingschef, Sverige

Partnerskab

Partnerskab handler om at være fleksible og åbne overfor hinandens forskelligheder. Hos TENA møder du både inspiration og respekt for din virkelighed.

TENA casestudier

Bedre teamwork

“TENA har virkelig forbedret personalets evne til at kommunikere om kontinensplejen.”

TENA casestudier

TENA hjalp med at reducere lækageproblemer

Plejehjemmet i Calgary, Canada har besluttet at skifte til en anden leverandør end TENA, udelukkende baseret på, hvad de så som et bedre pristilbud. Men skiftet havde en uønsket omkostning, samt den uønskede lugt af urin. Der havde ikke været nogen lugt, da plejehjemmet tidligere brugte TENA produkter. Ledelsen tog skiftet af leverandør op til fornyet overvejelse og inviterede TENA tilbage for på ny at introducere en beboerfokuseret tilgang.

TENA casestudier

Situation

  • Utætheder var et problem

  • Personalet brugte meget tid på at skifte beskyttelse primært som et resultat af lækager og den dårlige pasform ved konkurrenternes inkontinensprodukter.

  • Mange lækager betød ekstra vasketøj

  • Hudplejen var ikke effektiv, og der blev anvendt en lang række plejeprodukter

Anbefalede ændringer

  • Individuelt produktvalg og toilettider, når relevant 

  • Genoptræning af personalet i de bedste plejerutiner. Skiftetider til natprodukter blev ændret fra kl. 19.00 til mellem kl. 22.00 og midnat – hvilket krævede, at aften- og natteholdet samarbejdede.

  • Monitorering af lækager i en to-ugers periode for alle tre skiftehold

  • For at forstå virkningen af lækager på arbejdstimer blev der taget tid på både produktskift og linnedskift

  • Introduktion af TENA hudpleje og renseprodukter (TENA Wash Cream og TENA Shampoo & Shower)

  • Ledelsen spillede en afgørende rolle med hensyn til at støtte personalet i forbindelse med disse skiftekrav

 Ved at indføre de bedste rutiner for kontinenspleje og personlig hygiejne samt individuelt produktvalg opnåede plejehjemmet:

Vigtigste fordele

  • Øget tilfredshed blandt personale og beboere

  • Forbedret forhold til familierne 

  • Betydeligt reducerede utætheder

  • Forbedret overordnet budget til inkontinens

  • Reducerede arbejdstimer brugt på unødvendige inkontinens-relaterede opgaver, som frigjorde mere tid til beboerfokuseret kvalitetspleje

  • Væsentligt forbedret hudsundhed for beboere med alvorlige hudproblemer

  • Reduceret antal hudplejeprodukter. I gennemsnit blev der fjernet mindst fem hudplejeprodukter fra beboernes værelser med deres samtykke.

c-107_two-thirds_quotation_227'228.png
93 % af personalet svarede ved at sige, at de følte, at TENA produkter lod dem tilbringe mere kvalitetstid sammen med deres beboere.

Plejehjem, Calgary, Canada

Referencer:

1SCA-data foreligger: Alle statistikker er baseret på gennemsnitsprocenter fra mellem 85-181 casestudier for TENA Helhedsløsning fra hele verden, hovedsageligt Europa, men også USA, Canada og Kina. Resultater varierer i de forskellige lande og på de forskellige plejehjem afhængigt af forholdene på hvert plejehjem inden indføring af TH. 2011-13. 
2SCA-data foreligger: Gennemsnitsprocenter baseret på 181 casestudier for TENA Helhedsløsning fra hele verden, hovedsageligt Europa, men også USA, Canada og Kina. Resultater varierer i de forskellige lande og på de forskellige plejehjem afhængigt af forholdene på hvert plejehjem inden indføring af TH. 2011-13. Omkostninger forbundet med inkontinenskontrol målt i TENA Helhedsløsning er produktforbrug, udgifter til hudpleje, vasketøj og affald.