Dette websted anvender cookies. · Hvad er cookies? Jeg accepterer

TENA Men

Endnu mere maskulint design, som hjælper mænd med at bevare kontrollen.

Muligheden for at gøre en stor forskel

1 ud af 4 mænd over 40 lider af urinlækage.[1,2] Men 95 % af dem bruger ikke korrekt beskyttelse mod inkontinens.[3]

De kender ikke meget til emnet, og mange er ikke klar over, at der findes specifikke produkter til mænd. De føler sig pinligt berørt og skammer sig over at bede om hjælp og forsøger i stedet at klare det alene med improviserede løsninger og ændringer i dagligdagen.

Innovative egenskaber, der hjælper mænd med at bevare kontrollen

TENA Men-serien er specielt designet til den mandlige anatomi for at give mænd en løsning, der hjælper dem med at genvinde kontrollen og leve livet, som de har lyst til. Dets innovative egenskaber omfatter:

  • Unikt lugtkontrolsystem, der forhindrer uønskede lugte
  • Sikker absorberende kerne, der suger fugt væk fra huden og omgående fastlåser væske
  • Dermatologisk testet materiale, der er skånsom mod huden

Peters historie

Urinlækager hos mænd er mere almindeligt, end du tror. Peter fortæller os, hvordan det påvirkede ham.

TENA Men-serie

TENA Men Beskyttelsesindlæg

Lille ble til mænd med Extra Light sugeevne til beskyttel…

Maskulin beskyttelse for en meget bedre sikkerhed

Vi har udviklet TENA Men-serien, så den fremstår og føles endnu mere maskulin, mens den opfylder mænds vigtigste behov:

  • 84 % af mænd var "yderst" eller "meget" tilfredse med, at den nye TENA Men Absorbent Protector forhindrer lækager [4]
  • 88 % af brugere var "yderst" eller "meget" tilfredse med det nye produkts sugeevne [4]
  • 81 % var stærkt tilfredse med, hvor komfortabel den nye Absorbent Protector var [4]
  1. NYT design fremhæver den sikre absorberingszone
  2. NYT bikubemønster der afspejler absorberingszonen
  3. Sikker klæbestrimmel holder produktet på plads
  4. Bløde sideelastikker skaber en tæt og sikker pasform
  5. NY grå bagside mere maskulin og diskret

TENA Men Absorbent Protector niveau 2

En løbende forpligtelse over for kunder og din virksomhed

Det er vores mission at hjælpe dig med at interagere med dine kunder på den bedste måde, mens vi samtidig hjælper din virksomhed med at vokse. Ud over at udvikle TENA Men-serien øger vi også bevidstheden om ufrivillig vandladning hos mænd og sender forbrugere til din virksomhed for at søge løsninger fra dig.

  • Opdateret forbrugerkampagne – inklusive en TV-reklame for maksimal effekt 
  • Specialudviklet websted til mænd – øger bevidsthed om og underviser i problemet med urinlækage hos mænd 
  • Salgsmaterialer – til at opfordre og overbevise mandlige kunder til at købe løsninger
Sammen gør vi en forskel. Få mere at vide om vores tilbud på TENA til apoteker. 

TENA Men-serie

Referencer:

1Irwin Debra E. et al, Department of Epidemiology, University of North Carolina, Chapel Hill, NC. Worldwide prevalence estimates of lower urinary tract symptoms, overactive bladder, urinary incontinence and bladder outlet obstruction (Vurderinger af global udbredelse af symptomer i de nedre urinvejde, overaktiv blære, urininkontinens og blæreobstruktion). September 14; 2010.
2Abrams Paul et al. Incontinence, 5th EDITION 2013. 5th International Consultation on Incontinence (5. internationele konference om inkontinens). Paris. Februar; 2012.
3Undersøgelse af udbredelsen af urininkontinens hos mænd, mænd, der er mindst 40 år, UK, US, DE, IT, MEX, RU, selvrapporteret metodologi. SCA-undersøgelse 2013. Data foreligger.
4Kantar Health. Brugertest vedrørende TENA Men-opgradering blandt forbrugere. Marts 2016.