TENA til apoteker
Vi bruger vores ekspertise til at tilbyde support både i forretningen og online, der hjælper med at imødekomme dine kunders og din virksomheds behov.
Vi bruger vores ekspertise til at tilbyde support både i forretningen og online, der hjælper med at imødekomme dine kunders og din virksomheds behov.
Se, hvordan TENA kan gøre en forskel for dine kunder og din virksomhed.
TENA Lady Pants – med tredobbelt beskyttelse mod lækager, lugt og fugt.
Den forbedrede TENA Lady Night serie giver den ekstra support, som mange behøver om natten.
Ufrivillig vandladning berører 1 ud af 4 personer i løbet af deres liv. Vores skræddersyede produkter og support hjælper dig med at gøre en virkelig forskel.
Vores effektive markedsføringsmaterialer er en del af vores omfattende forbrugerkampagner og hjælper med at bringe kunder til din virksomhed.
Vores brede udvalg af innovative produkter og services har dokumenterede fordele, der sikrer, at du er i stand til at imødekomme alle behov.
En fjerdedel af mænd over 40(1) og kvinder over 35(2) oplever ufrivillig vandladning. Og med en konstant aldrende befolkning vokser udbredelsen. Det er en væsentlig del af dine kunder, hvoraf mange er pinligt berørte over at diskutere deres problem og ikke anvender passende beskyttelse(3-5).
Det betyder, at de indretter deres hverdag omkring deres situation, og det påvirker både deres selvværd og livskvalitet(6). Men vi kan ændre det i fællesskab.
Hos TENA har vi mere end 50 års erfaring inden for inkontinenspleje, og det er vores mission at åbne op for samtalen og hjælpe dig med at levere de rigtige produkter på den rette måde til alle dine kunder.
Med omfattende undervisning og supportværktøjer i forretningen, som hjælper dig med at henvende dig til kunderne, foruden en innovativ produktserie, der imødekommer ethvert behov, indgår TENA partnerskab med dig for at levere skræddersyet inkontinenspleje, som vil gøre en virkelig forskel.
1 ud af 4 mænd
over 40 år
oplever ufrivillig vandladning,
inklusive dryp og mindre lækager.[1]
Mens 1 ud af 4 mænd over 40 lider af ufrivillig vandladning (mindre lækage efter miktion og efterdryp), 1 ud af 8 mænd oplever urininkontinens (situationer med ufrivillig vandladning) på et eller andet tidspunkt i deres liv.[2]
1 ud af 4 kvinder
over 35 år
oplever ufrivillig vandladning,
inklusive små utætheder.[2]
TENA Lady Pants, nu med et nyt, feminint mønster, er vores mest undertøjslignende trusser nogensinde. TENA Lady Pants, der tilbyder tredobbelt beskyttelse mod utætheder, lugt og fugt, hjælper kvinder med at føle sig tørre og sikre, mens de får lov til at være sig selv.
Mere end dobbelt så mange kvinder foretrækker vores nye TENA Lady Pants.[6]
TENA Lady Night-serien giver den ekstra support, som mange behøver om natten. Med tredobbelt beskyttelse mod lækager, lugt og fugt foruden et nyt feminint design kan kvinder forblive tørre, sikre og trygge hele natten.
Læs mere om produkterne
TENA Pants er designet til at holde brugeren sikker, selv med moderat til kraftig ufrivillig vandladning, og de bruges som almindeligt undertøj og er både komfortable og sikre. FeelDry™-teknologien opsuger hurtigt store mængder urin i kernen og væk fra huden, hvilket reducerer risikoen for hududslæt og infektioner væsentligt.
TENA er et Essity brand, en førende, global hygiejne- og sundhedsvirksomhed. Med over 60 års erfaring er TENA det førende brand indenfor vokseninkontinens*. Vi tilbyder et komplet sortiment indenfor absorberende produkter, hudpleje og digitale velfærdsløsninger, som er skræddersyede til det enkelte individs behov, deres familie og sundhedspersonale.
Med TENA er Essity på forkant med at udvikle produkter og tjenester, der hjælper med at forbedre værdigheden og kvaliteten i menneskers liv. Vores produkter reducerer hele tiden vores CO2-aftryk trin for trin, vi beskytter ikke kun mennesker, men også planeten.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition.