TENA Lady Pants
– med tredobbelt beskyttelse mod lækager, lugt og fugt. Designet, så dine kunder kan være sig selv.
– med tredobbelt beskyttelse mod lækager, lugt og fugt. Designet, så dine kunder kan være sig selv.
Hos TENA mener vi, at ingen bør overraskes af små lækager. Til kunder, som regelmæssigt bruger bind, kan brug af absorberende undertøj føles som et stort skridt.
Ved ikke at bruge den rigtige beskyttelse er det imidlertid muligt, at dine kunder ikke opfylder deres 3 vigtigste behov: [2]
TENA Lady Pants, der tilbyder tredobbelt beskyttelse mod lækager, lugt og fugt, hjælper kvinder med at føle sig tørre og trygge og samtidig være sig selv.
Mere end dobbelt så mange kvinder foretrækker vores nye TENA Lady Pants. [3]
TENA Lady Pants, nu med et nyt, feminint mønster, er vores mest undertøjslignende trusser nogensinde. Trusserne har en række innovative egenskaber, der får dine kunder til at føle sig tørre, sikre og trygge hver dag.
1Brugere i alderen 35-45 år. Andre løsninger omfatter trusseindlæg og produkter til kvinder, medicin, operationer, tilføjelse af toiletpapir og improviserede materialer i undertøjet, ingen løsning; IPSOS mærkeplejesporing, US, FR, UK, DE, 2010.
2Management Summary TENA Sports France and Germany, SCA Hygiene Products, 2014.
3Undersøgelse med 90 brugere, der sammenligner nye TENA Lady Pants med vores tidligere TENA Lady Pants-produkt. Kundeprodukttest, L1 2014.
TENA er et Essity brand, en førende, global hygiejne- og sundhedsvirksomhed. Med over 60 års erfaring er TENA det førende brand indenfor vokseninkontinens*. Vi tilbyder et komplet sortiment indenfor absorberende produkter, hudpleje og digitale velfærdsløsninger, som er skræddersyede til det enkelte individs behov, deres familie og sundhedspersonale.
Med TENA er Essity på forkant med at udvikle produkter og tjenester, der hjælper med at forbedre værdigheden og kvaliteten i menneskers liv. Vores produkter reducerer hele tiden vores CO2-aftryk trin for trin, vi beskytter ikke kun mennesker, men også planeten.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition.