TENA Men
Endnu mere maskulint design, som hjælper mænd med at bevare kontrollen.
Endnu mere maskulint design, som hjælper mænd med at bevare kontrollen.
1 ud af 4 mænd over 40 lider af urinlækage.[1,2] Men 95 % af dem bruger ikke korrekt beskyttelse mod inkontinens.[3]
De kender ikke meget til emnet, og mange er ikke klar over, at der findes specifikke produkter til mænd. De føler sig pinligt berørt og skammer sig over at bede om hjælp og forsøger i stedet at klare det alene med improviserede løsninger og ændringer i dagligdagen.
TENA Men-serien er specielt designet til den mandlige anatomi for at give mænd en løsning, der hjælper dem med at genvinde kontrollen og leve livet, som de har lyst til. Dets innovative egenskaber omfatter:
Vi har udviklet TENA Men-serien, så den fremstår og føles endnu mere maskulin, mens den opfylder mænds vigtigste behov:
Det er vores mission at hjælpe dig med at interagere med dine kunder på den bedste måde, mens vi samtidig hjælper din virksomhed med at vokse. Ud over at udvikle TENA Men-serien øger vi også bevidstheden om ufrivillig vandladning hos mænd og sender forbrugere til din virksomhed for at søge løsninger fra dig.
1Irwin Debra E. et al, Department of Epidemiology, University of North Carolina, Chapel Hill, NC. Worldwide prevalence estimates of lower urinary tract symptoms, overactive bladder, urinary incontinence and bladder outlet obstruction (Vurderinger af global udbredelse af symptomer i de nedre urinvejde, overaktiv blære, urininkontinens og blæreobstruktion). September 14; 2010.
2Abrams Paul et al. Incontinence, 5th EDITION 2013. 5th International Consultation on Incontinence (5. internationele konference om inkontinens). Paris. Februar; 2012.
3Undersøgelse af udbredelsen af urininkontinens hos mænd, mænd, der er mindst 40 år, UK, US, DE, IT, MEX, RU, selvrapporteret metodologi. SCA-undersøgelse 2013. Data foreligger.
4Kantar Health. Brugertest vedrørende TENA Men-opgradering blandt forbrugere. Marts 2016.
TENA er et Essity brand, en førende, global hygiejne- og sundhedsvirksomhed. Med over 60 års erfaring er TENA det førende brand indenfor vokseninkontinens*. Vi tilbyder et komplet sortiment indenfor absorberende produkter, hudpleje og digitale velfærdsløsninger, som er skræddersyede til det enkelte individs behov, deres familie og sundhedspersonale.
Med TENA er Essity på forkant med at udvikle produkter og tjenester, der hjælper med at forbedre værdigheden og kvaliteten i menneskers liv. Vores produkter reducerer hele tiden vores CO2-aftryk trin for trin, vi beskytter ikke kun mennesker, men også planeten.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition.